مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-09سياسي

نشست رییس سازمان دارالقرآن با اصحاب رسانه


نشست صمیمی اصحاب رسانه با رییس سازمان دارالقرآن ظهر امروز چهارشنبه 18 مرداد ماه با حضور بیش از ده خبرگزاری در محل سالن جلسات سازمان دارالقرآن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست صمیمی اصحاب رسانه با رییس سازمان دارالقرآن ظهر امروز چهارشنبه 18 مرداد ماه با حضور بیش از ده خبرگزاری در محل سالن جلسات سازمان دارالقرآن برگزار شد.

در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های قرآنی خبرنگاران از سوی رییس سازمان هر خبرنگار به ایراد نقاط قوت و چالش های فضای موجود در ارتباط با سازمان درالقرآن پرداخت.

مسئله هایی همچون ایجاد نشست های پی در پی، تقویت کیفیت و ارتقای سایت سازمان دارالقرآن، باز طراحی فعالیت های پیشین سازمان دارالقرآن مواردی بود از سوی خبرنگاران رسانه های کشور مطرح شد.

در ادامه حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: در سالیان اخیر به دلیل کرونا و تغییرات مدیریتی تصویر بیرونی سازمان دارالقرآن دچار افت و خیز شده و امروز نیاز داریم که تصویر سازی درستی از این سازمان فعال قرآنی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: برای ما خیلی مهم است انعکاس بیرونی سازمان به درستی شکل بگیرد و کانال مجموعه با تلاش و تدبیری که شکل گرفت توانست هویت از دست این سازمان و تلاش های وافری که همکاران در این سازمان انجام می دهند، منتقل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رییس سازمان دارالقرآن با اصحاب رسانه

نشست رییس سازمان دارالقرآن با اصحاب رسانه