مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 04:002023-08-07سياسي

تدوین پیش نویس دستورالعمل اجرایی حمایت از جوانی جمعیت در دستور کار جهاد دانشگاهی


مشاور رییس جهاد دانشگاهی در امور بانوان از تهیه پیش نویس دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جهاد دانشگاهی خبر داد.

- /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ تدوین پیش نویس دستورالعمل اجرایی حمایت از جوانی جمعیت در دستور کار جهاد دانشگاهی مشاور رییس جهاد دانشگاهی در امور بانوان از تهیه پیش نویس دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جهاد دانشگاهی خبر داد.

دکتر نجمه یزدان فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قوانین و مقررات فرادستی کشور در امور بانوان، گفت: اصل 3، 10، 20، 21 و 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران راجع به برابری و حقوق زنان، سند چشم انداز جمهوری اسلامی در افق 1404، منشور سال 1383 حقوق و مسئولیت های زنان در نظام جمهوری اسلامی و سیاست های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت در حوزه زنان و خانواده از جمله قوانینی است که در حوزه زنان و خانواده تاکیداتی دارد و در این راستا در سال 1370 تأسیس دفتر امور زنان زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصویب و اولین حکم سرپرست دفتر امور زنان در آذر ماه 1370 به مرحومه شهلا حبیبی اعطا شد.

وی با بیان اینکه این دفتر فعالیت خود را با هدف ارتقاء و بهبود وضعیت زنان و شکوفایی و تحقق استعدادها در جهت توسعه جامعه اسلامی سامان داد، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پیش نویس دستورالعمل اجرایی حمایت از جوانی جمعیت در دستور کار جهاد دانشگاهی

تدوین پیش نویس دستورالعمل اجرایی حمایت از جوانی جمعیت در دستور کار جهاد دانشگاهی