مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:212023-08-08اقتصادي

انعقاد قرارداد 75 درصد پرونده های نهضت ملی مسکن در استان قزوین


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: حدود 75 درصد از عقد قراردادهای نهضت ملی مسکن در استان که مهم ترین بخش کار به شمار می رود، انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرهاد سبحانی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس قزوین که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: در بخش احداث مسکن که دولت سیزدهم در قالب نهضت ملی مسکن به دنبال تحقق آن هست، سهم بنیاد مسکن استان قزوین 4 هزار واحد است که خوشبختانه در سال جاری بانک ها با همکاری خوب خود، حدود 75 درصد از عقد قراردادها که مهم ترین بخش کار به شمار می رود، انجام شده است.

وی افزود: در بخش روستایی کارهای حمایتی خوبی صورت می گیرد زیرا چند نهاد با هم فعالیت دارند و رقم های خوبی مانند تا حدود 50 میلیون تومان نقدی و حدود 40 میلیون تومان مصالح به صورت بلاعوض برای ساخت و ساز مسکن روستایی اعطا می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اضافه کرد: برخی از دستگاه های اجرایی مانند کمیته امداد و بهزیستی به مددجویان روستایی خود مبالغی به عنوان بلاعوض برای ساخت و ساز می دهند البته بنیاد مسکن نیز مبلغی برای اقشار کم درآمد در نظر می گیرد.

سبحانی ادامه داد: در اجرای طرح هادی، دریافت قیر رایگان کمک زیادی به پیشرفت این طرح کرده است و سال قبل حدود 750 هزار مترمربع اجرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد 75 درصد پرونده های نهضت ملی مسکن در استان قزوین

انعقاد قرارداد 75 درصد پرونده های نهضت ملی مسکن در استان قزوین