مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:552023-07-24بين الملل

خروج همه دیپلمات های دانمارک از خاک عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «احمد الصحاف» سخنگوی وزارت خارجه عراق امروز (دوشنبه) خبر داد که دیپلمات های دانمارکی از دو روز پیش خاک عراق را ترک کرده اند.

- وزارت خارجه عراق از خروج دیپلمات های دانمارکی از بغداد و بازگشت به کشورشان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق امروز (دوشنبه) خبر داد که دیپلمات های دانمارکی از دو روز پیش خاک عراق را ترک کرده اند.

به نوشته خبرگزاری رسمی عراق (واع) او ضمن محکومیت تکرار هتک حرمت مصحف شریف قرآن کریم در مقابل سفارتخانه عراق در کوپنهاک، گفت: این رفتار های برنامه ریزی شده موجب سرایت افراط گرایی و نفرت پراکنی می شود و همزیستی مسالمت آمیز در جوامع را با تهدید واقعی مواجه می کند .

علی رغم هشدار های مکرر کشور های اسلامی به سوئد و دانمارک، رسانه های اروپایی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر دادند که قرآن کریم بار دیگر مقابل سفارت عراق در پایتخت دانمارک مورد اهانت قرار گرفته است.

بغداد در ادامه از کشور های عضو اتحادیه اروپا خواست که سریعا در آنچه آن را آزادی بیان و حق تظاهرات می نامند، بازنگری کنند.

در تاریخ 30 تیر نیز به دنبال حمله به سفارت استکهلم در بغداد از سوی معترضان خشمگین عراقی و اخراج سفیر سوئد از عراق، منابع خبری گزارش دادند که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج همه دیپلمات های دانمارک از خاک عراق

خروج همه دیپلمات های دانمارک از خاک عراق