مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-09اقتصادي

اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب مسکن مهر نوشهر


مدیرعامل آبفا مازندران از بهره برداری طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب مسکن مهر شهرک نیرنگ نوشهر طی هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل آبفا مازندران از بهره برداری طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب مسکن مهر شهرک نیرنگ نوشهر طی هفته دولت خبر داد.

بهزاد برارزاده در جمع خبرنگاران، هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه، حفظ منابع آب و محیط زیست از آلودگی عنوان و اظهار کرد: بازچرخانی پساب تصفیه شده در مصارف کشاورزی و جلوگیری از برداشت بی رویه آب های زیرزمینی از دیگر اهداف این طرح است.

وی افزود: تکمیل این طرح با 232 خانوار و 30 فقره انشعاب، نیازمند احداث یک پکیج تصفیه فاضلاب با ظرفیت 120متر مکعب در شبانه روز است.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب مسکن مهر شهرک نیرنگ نوشهر،عملیاتی شامل احداث شبکه جمع آوری فاضلاب با قطر200 میلیمتر به طول 450 متر، 10 فقره منهول بتنی، ایستگاه پمپاژ با ظرفیت شش لیتر در ثانیه و احداث پکیج تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت 120 متر مکعب در شبانه روز در دست اجراست.

برارزاده فرایند این تصفیه خانه را لجن فعال با قابلیت حذف نیتروژن و فسفر با اجزای متعادل ساز، انوکسیک، هوادهی، ته نشینی ثانویه و نیز کلر زنی، مخزن جمع کننده لجن مازاد و فیلتر پرس خواند و گفت: این طرح با اعتبارات ملی مسکن مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب مسکن مهر نوشهر

اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب مسکن مهر نوشهر