مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-04بين الملل

آتش سوزی در جنگل های روستای «گوماره له نگ» مریوان مهار شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آتش سوزی در جنگل های روستای «گوماره له نگ» مریوان مهار شد و تلاش برای اطفای حریق در 2 منطقه دیگر ادامه دارد.

- مریوان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آتش سوزی در جنگل های روستای گوماره له نگ مریوان مهار شد و تلاش برای اطفای حریق در 2 منطقه دیگر ادامه دارد.

بهزاد شریفی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آتش جنگل های سه منطقه در بخش خاو و میرآباد شهرستان مریوان را در برگرفته و تلاش برای اطفای آن ادامه دارد.

وی افزود: آتش در جنگل های روستاهای دەرەوەران و ئاسنەوە همچنان شعله ور است و نیروهای منابع طبیعی کردستان با کمک بالگرد وزارت دفاع برای خاموش کردن آتش تلاش می کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان خاطر نشان کرد: به دلیل مرزی بودن در بخشی از مناطق دچار آتش سوزی احتمال وجود مین می رود لذا عملیات اطفا در این مناطق توسط بالگرد و به صورت هوایی انجام می شود.

شریفی پور علت بروز آتش را عوامل انسانی عنوان کرد و گفت: نیروهای منابع طبیعی با کمک مردم و سمن های حافظ محیط زیست تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آتش در کمترین زمان خاموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در جنگل های روستای «گوماره له نگ» مریوان مهار شد

آتش سوزی در جنگل های روستای «گوماره له نگ» مریوان مهار شد