مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-06سياسي

شبکه های استانی براساس هویت محوری و عدالت گستری تقویت می شوند


معاون امور استان های صداوسیما با بیان اینکه شبکه های استانی بر اساس هویت محوری و عدالت گستری تقویت می شوند، گفت: استفاده از نخبگان و قشر دانشگاهی در دستور کار سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عابدینی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای گیلان با بیان اینکه شبکه های استانی بر اساس هویت محوری و عدالت گستری تقویت می شوند، اظهار کرد: تلاش در چارچوب زیست بوم منطقه و استفاده از نخبگان و قشر دانشگاهی و افراد فرهنگی و فعال سیاسی در دستور کار است.

معاون امور استان های صداوسیما با اشاره به تاکید امام، مبنی بر اینکه رسانه باید برای افزایش بنیه عقیدتی و علمی مردم دانشگاه باشد، گفت: رسانه باید برای مقابله با فتنه های نظام سلطه آوردگاه و قرارگاه برای امید آفرینی و ترویج زیبایی های بصری باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه دشمن به دنبال حیا زدایی است، ادامه داد: جامعه به سمت آرمان های خود حرکت می کند.

عابدینی با بیان اینکه مؤلفه ای به نام مرجعیت شیعه داریم که بن بست شکن است، تصریح کرد: باور به اندیشه منجی باعث می شود که ملت ایران در رسیدن به اهداف خود شکست نخورد.

معاون امور استان های صداوسیما ضمن تقدیر از زحمات محمدباقر باقرزاده مدیرکل پیشین صدا و سیمای مرکز گیلان، بیان کرد: مدیرکل جدید دانش دینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های استانی براساس هویت محوری و عدالت گستری تقویت می شوند

شبکه های استانی براساس هویت محوری و عدالت گستری تقویت می شوند