مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:152023-08-01سياسي

فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی امید بخش است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی را امید بخش خواند و خواستار انعکاس این فعالیت های در سطح جامعه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت های سازمان تبلیغات را امید بخش خواند و ابراز داشت: سازمان تبلیغات بر خلاف تصوری که در جامعه نسبت به آن وجود دارد، در میدان و عرصه های مختلف مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به ظرفیت های تبلیغی گسترده دین اسلام گفت: ما پیرو مکتبی هستیم که ظرفیت های فراوانی را در اختیار ما قرار داده است و اگر نتوانیم از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم، مقصریم.

امام جمعه قم ادبیات امروز جامعه را نسبت به گذشته، متفاوت ارزیابی کرد و اظهار داشت: امروز ادبیات و شرایط جامعه تغییر کرده است؛ بنابراین باید منابع دینی بسیاری که در اختیار ما قرار دارند، با توجه به ادبیات و سبک و سیاق جدید، روزآمد شوند.

هجمه های تبلیغی دشمنان فرصتی برای تقویت و گسترش تبلیغ دین در جامعه است وی هجمه های تبلیغی دشمنان را فرصتی برای تقویت و گسترش تبلیغ دین در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: اقدامات دشمن از یک سو، نگران کننده است؛ اما از سویی دیگر، ما را به تلاش، فعالیت، احساس مسئولیت و انگیزه بالاتر فرا می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی امید بخش است

فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی امید بخش است