مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-23اجتماعي

افزایش 6 درصدی مصدومین درون شهری در استان مرکزی/پلاک مخدوش، خط قرمز پلیس


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه پلاک مخدوش، خط قرمز پلیس است، گفت: این تخلف از طریق دوربین ها بررسی می شود و خودروهای پلاک مخدوش شناسایی خواهند شد و برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/مرکزی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه پلاک مخدوش، خط قرمز پلیس است، گفت: این تخلف از طریق دوربین ها بررسی می شود و خودروهای پلاک مخدوش شناسایی خواهند شد و برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

سرهنگ سیدعلی حسینی یکم مرداد ماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در 3 ماهه امسال تصادفات فوتی در حوزه درون شهری تفاوت زیادی با سال گذشته نداشته و تنها با افزایش 7 درصدی از 27 نفر به 29 نفر رسیده است.

وی با اشاره به افزایش 6 درصدی مصدومین درون شهری افزود: در 3 ماهه امسال بیش از 300 هزار برگ جریمه صادر و 32 هزار و 723 مورد خدمات شماره گذاری ارائه شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی بیش از 23 هزار نفر در شبکه های اجتماعی و برنامه شاد و هزار و 700 نفر از همیاران پلیس در مدارس به صورت حضوری آموزش لازم را فرا گرفته اند.

حسینی ادامه داد: 573 راننده و 215 راکب موتورسیکلت نیز به صورت چهره به چهره در آموزش های لازم در این مدت شرکت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی مصدومین درون شهری در استان مرکزی/پلاک مخدوش، خط قرمز پلیس

افزایش 6 درصدی مصدومین درون شهری در استان مرکزی/پلاک مخدوش، خط قرمز پلیس