مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-25اقتصادي

محکومیت 4 میلیارد ریالی برای قاچاقچیان کالا در چهارمحال و بختیاری


سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: قاچاقچیان لوازم خانگی و لوازم یدکی خودرو به پرداخت جریمه بیش از چهار میلیارد ریالی محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، سعید فلاح گفت: پرونده قاچاق کالا به ارزش یک میلیارد و 61 میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان بروجن رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: شعبه با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی پیرامون ارائه نکردن اسناد گمرکی، داشتن سابقه محکومیت قاچاق و نحوه حمل کالاها به صورت جاساز، تخلف قاچاق را محرز اعلام و هر 2 متهم را علاوه بر ضبط کالا، مجموعاً به پرداخت 4 میلیارد و 244 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام بازرسی محور مواصلاتی لردگان و بروجن از یک دستگاه خودروی کامیون بازرسی و تعداد 32 دست لنت ترمز ماشین سنگین و 2 دستگاه ماشین ظرفشویی را به صورت جاساز در زیر بار خرما کشف و توقیف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان بروجن ارسال کردند.

پایان پیام/ 68035


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 4 میلیارد ریالی برای قاچاقچیان کالا در چهارمحال و بختیاری

محکومیت 4 میلیارد ریالی برای قاچاقچیان کالا در چهارمحال و بختیاری