مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-20دانش

تحصیل 16 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه آزاد همدان


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 16 هزار و 500 دانشجو در 400 رشته از مقطع کاردانی تا دکتری در دانشگاه آزاد استان همدان مشغول به تحصیل هستند.

- ایسنا/همدان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 16 هزار و 500 دانشجو در 400 رشته از مقطع کاردانی تا دکتری در دانشگاه آزاد استان همدان مشغول به تحصیل هستند.

دکتر محمدعظیم خدایاری در بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان که همزمان با سی وششمین سالگرد تأسیس این واحد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای شاخص دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: صعود 11 پله ای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در تفاهم نامه عملکردی و ارتقاء رتبه واحد از 15 به 4 کشور از مهمترین عملکردها به شمار می آید.

وی افزود: از مهمترین کارهای شاخص در حوزه فرهنگی دانشگاه می توان به برگزاری سوگواره شعر نجوا از سری برنامه های دومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد با حضور شاعران برجسته کشور، کسب رتبه نخست جایزه ملی ایثار توسط دانشجوی دانشگاه آزاد همدان، برگزاری 66 کرسی آزاداندیشی و راهیابی 12 تیم دانشگاه آزاد همدان به مرحله کشوری رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی، کسب مقام اول بخش سیاسی سومین رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی، کسب چهار رتبه برتر در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 16 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه آزاد همدان

تحصیل 16 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه آزاد همدان