مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-19اقتصادي

افتتاح 549 طرح در کل شهرک های صنعتی کشور


رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: 594 طرح در کل شهرک های صنعتی کشور از ابتدای سال تاکنون افتتاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشاد مقیمی عصر امروز در بازدید از پروژه های شهرستان تویسرکان بیان کرد: از ابتدای سال جاری در کل شهرک های صنعتی کشور 594 طرح با اشتغال زایی 7700 نفر به بهره برداری رسیده است که سهم استان همدان از این تعداد 90 واحد با 279 نفر اشتغال صنعتی می باشد.

مدیرعامل شرکت داتیس درادامه این بازدید افزود: در حال حاضر در شرکت داتیس 220 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که از این تعداد 70 نفر در شهرستان تویسرکان و بقیه نیروها در تهران فعالیت دارند.

امین پور فتح الله یادآور شد: این شرکت در حوزه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت دارد و خوشبختانه این شرکت در تولید آیفون های تصویری ورود پیدا کرده است که این طرح با حضور وزیر صمت افتتاح شد.

وی از 30 درصد از سهم تولید تجهیزات مداربسته کشور و 15 درصد سهم بازار دوربین مداربسته کشور که توسط شرکت داتیس انجام می شود نام برد وخاطرنشان کرد: صد درصد سرمایه گذاری شرکت داتیس آورده سرمایه گذار است.

مدیرعامل شرکت داتیس تصریح کرد: 450 میلیارد تومان برای شرکت داتیس سرمایه گذاری شده است که 250 میلیارد تومان آن به شهرستان تویسرکان اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 549 طرح در کل شهرک های صنعتی کشور

افتتاح 549 طرح در کل شهرک های صنعتی کشور