مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:512023-08-10سياسي

ظرفیت های بنیاد مستضعفان در خدمت سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به  نقل از روابط عمومی استانداری پرویز فتاح در شورای اداری استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه هستند، افزود: مردم سیستان و بلوچستان همواره در طول تاریخ وفاداری خود را به این نظام و انقلاب نشان داده اند بنابراین این مردم شایسته خدمت هرچه بیشترند لذا ما مسئولان نباید فقط شعار بدهیم و باید به وعده های خود عمل کنید.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تاکید کرد: زمانی که به مردم وعده ای می دهیم باید به آن عمل کنیم چرا که اگر به قول هایتان عمل نکنیم مردم به ما بی اعتماد می شوند.

وی تصریح کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان بسیار انسان های بزرگی هستند چرا که با وجود همه مشکلات از جمله خشکسالی و ریزگردها به اسلام و نظام وفادار هستند.

فتاح با بیان اینکه اگر ما مردم را از خودمان بدانیم قطعاً مردم نیز ما را از خودشان می دانند، اذعان کرد: اگر به مردم در این شرایط سخت رسیدگی کنیم خود را از جایگاه جهنم آزاد کرده ایم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر ایمان و اخلاص تصریح کرد: ما به عهدی که با مردم این خطه بسته ایم وفاداریم و از تمام ظرفیت های خود برای توسعه این سرزمین استفاده می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بنیاد مستضعفان در خدمت سیستان و بلوچستان

ظرفیت های بنیاد مستضعفان در خدمت سیستان و بلوچستان