مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-30اجتماعي

10مرداد؛ پایان زمان اجرای برنامه جهش تحصیلی در کردستان


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: متقاضیان شرکت در فرآیند جهش تحصیلی تا 10 مردادماه برای نوبت گیری فرصت دارند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: متقاضیان شرکت در فرآیند جهش تحصیلی تا 10 مردادماه برای نوبت گیری فرصت دارند.

طالب محمدی، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان، گفت: زمان نوبت گیری ارزیابی هوشی ـ روانی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از 5 تیرماه آغاز شده و سه پایگاه در شهرستان های سنندج، قروه و سقز برای اجرای برنامه جهش در استان تخصیص یافته است.

وی افزود: متقاضیان جهش در سطح استان می توانند به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی رهنما در شهر سنندج، فرزانگان در شهر سقز و کیمیا در شهر قروه مراجعه کنند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه اغلب صاحب نظران تعلیم وتربیت موافق جهش تحصیلی بی رویه کارشناسی نیستند، از والدین تقاضا کرد با در نظر گرفتن تأثیرات ذهنی و روانی جهش تحصیلی بر رشد وپیشرفت تحصیلی فرزندانشان تصمیم گیری مناسبی داشته باشند.

وی ادامه داد: جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریست و خانواده ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خود، باید توانایی های فردی، اجتماعی و روحیات آنان را هم در نظر بگیرند و با آگاهی کامل تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10مرداد؛ پایان زمان اجرای برنامه جهش تحصیلی در کردستان

10مرداد؛ پایان زمان اجرای برنامه جهش تحصیلی در کردستان