مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-10اجتماعي

شهرداری اقلید از سد معبر نمی گذرد


با توجه به شروع فصل گرما و رونق گرفتن کارهای موقت فصلی، با برهم خوردن نظم و چهره شهر اقلید با سد معبر و ریختن زباله در معابر عمومی رو به رو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از اقلید، با توجه به شروع فصل گرما و رونق گرفتن کارهای موقت فصلی، با برهم خوردن نظم و چهره شهر با سد معبر و ریختن زباله در معابر عمومی رو به رو هستیم.

صحنه ای که در طول سال نیز نمایشگاه های خودرو با پارک اتومبیل ها در معابر برایمان ترسیم می کنند.

  عبد الله زارع، شهردار اقلید، در گفتگو با خبرنگار فارس در این باره گفت: اخیرا جلسه ای در رابطه با این موضوع برگزار و قرار بر این شد که با کمک اداره اصناف ، واحد ها شناسایی و در مرحله اول از طریق تذکر لسانی اخطار دریافت کنند.

شهردار اقلید اشاره کرد: ما تا کنون گشت روزانه نیز داشته ایم و در این رابطه با جدیت به فکر کاهش سد معبر با کمک نیروهای انتظامی هستیم.

وی افزود: تا کنون راهکارهایی نیز به مغازه داران همچنین اصناف و جهاد کشاورزی ارائه شده اما استقبالی صورت نگرفته است که از جمله آن ها می توان به استفاده از ترمینال به عنوان بازار محلی در روزهای شنبه تا چهارشنبه اشاره کرد.

سد معبر جرم است لازم به ذکر است، ماده 688 قانون مجازات اسلامی زباله ریختن در معابر را جرم دانسته و برای آن مجازات تعیین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اقلید از سد معبر نمی گذرد

شهرداری اقلید از سد معبر نمی گذرد