مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 17:002023-07-28سياسي

امام جمعه لالی: زین العابدین(ع) با تبیین عاشورا از انحرافات دینی جلوگیری کرد


با ورود امام سجاد(ع) و کتابی مانند صحیفه سجادیه از نهضت عاشورا دفاع و از انحرافی که بنی امیه در دین به وجود آورد جلوگیری شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لالی، حجت الاسلام محمد گرمسیری امام جمعه لالی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه با تسلیت عاشورای حسینی اظهار کرد: تشکر ویژه داریم از همه عزیزانی که در این ایام و دهه اول محرم برنامه های خوبی را در سطح شهرستان برپا کردند و پای کار حضرت سیدالشهدا(ع) بودند و به مجلس اهل بیت(ع) رونق دادند .

امام جمعه لالی با بررسی ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا بیان کرد: فعالیت های فرهنگی بنی امیه به قدری قوی بود که در کنار اماکن مقدسه مکه و مدینه به راحتی گناهانی مانند شرابخواری و رقص را انجام می دادند.

گرمسیری تصریح کرد: فعالیت های بنی امیه در صحنه عمل بروز فاجعه عاشورا بود و در صحنه های فرهنگی تهی کردن جامعه اسلامی از ارزش ها و مکتب پیامبر(ص) بود که با ورود حضرت زین العابدین امام سجاد(ع) و کتابی مانند صحیفه سجادیه از نهضت عاشورا دفاع و از انحرافی که بنی امیه در دین به وجود آورد جلوگیری شد.

وی در ادامه با اشاره به روز تجلیل از اسرا و مفقودین عنوان کرد: کسانی که پای مکتب امام حسین(ع) ایستادند باید مورد تقدیر باشند و ما مدیون خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و امیدواریم شهدای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه لالی: زین العابدین(ع) با تبیین عاشورا از انحرافات دینی جلوگیری کرد

امام جمعه لالی: زین العابدین(ع) با تبیین عاشورا از انحرافات دینی جلوگیری کرد