مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-06اقتصادي

ظرفیت های «لامرد و مهر» فارس مغفول مانده است


شهرستان های«لامرد و مهر» در استان فارس دارای ظرفیت های ویژه ای در حوزه های اقتصادی و اجتماعی بوده که تاکنون مغفول مانده است.

- شیراز-رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شهرستان های لامرد و مهر در استان فارس دارای ظرفیت های ویژه ای در حوزه های اقتصادی و اجتماعی بوده که تاکنون مغفول مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح الله خداییان ظهر شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه انرژی بر لامرد بیان کرد: بازرس کل استان فارس مکلف است تا تمامی مشکلات مربوط به روستاهای مجاور منطقه انرژی بر لامرد را احصا و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی اضافه کرد: شهرستان های لامرد و مهر در استان فارس دارای ظرفیت های ویژه ای در حوزه های اقتصادی و اجتماعی اند اما تاکنون این ظرفیت ها مغفول مانده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور به برخی از ظرفیت های این منطقه از جمله نزدیکی به خلیج فارس و دریا عمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت ها شایسته نیست که در این مناطق شاهد عدم برخورداری روستاها از آب آشامیدنی و بهداشتی باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که مسئولان از این ظرفیت ها نهایت استفاده را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های «لامرد و مهر» فارس مغفول مانده است

ظرفیت های «لامرد و مهر» فارس مغفول مانده است