مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-23سياسي

هیاتی ها مراقب حق الناس باشید


حق الناس صرفا به معنای خوردن مال مردم نیست و ابعاد وسیعی را شامل می شود، حتی در مجالس اباعبدالله الحسین (ع) هم ممکن است دچارش شویم و توفیقاتی که باید را از خود زائل کنیم؛ - گروه زندگی- چند روزی است بساط هیات و عزاداری برپاست و محبان اباعبدالله الحسین (ع) بار دیگر رخت سیاه بر تن کرده اند تا در این فرصت مغتنم، عرض ارادتی داشته باشند به سیدالشهدا و نام خود را بگنجانند داخل یاران واقعی آل الله.

فرصتی که قطعا باید به درستی از آن بهره برد و با اعمال و رفتاری خلاف رضای خدا و بندگان او، مانع از کسب برکات نشد.

بله منظورمان رعایت حق و حقوق بندگان خدا یا همان حق الناس است، آن هم حق الناس در مجلس اباعبدالله (ع) که حریم امن بی پناهان است و هر خطایی از جانب ما هیاتی ها ممکن است، فرد یا جماعتی را هیات زده کرده و دین به آن ها و صاحب حقیقی مجلس را به گردن مان بیندازد.

  در رابطه با حق الناس و اهمیت این مساله کم نگفته و نشنیده ایم و حالا هم می خواهیم اشاره ای داشته باشیم به مواردی که ممکن است در جریان این ایام خاص منجر به حق الناس شوند، هرچند که شاید نکات پیش پا افتاده ای باشند و از چشم ما پنهان بمانند.

  حواستان به ساعات مجالس باشد معمولا اکثر هیات ها در ساعات پس از نماز مغرب و عشا برپا می شوند و این، یعنی یک زمانبندی کاملا ایده آل که هم تمام اعضای خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاتی ها مراقب حق الناس باشید

هیاتی ها مراقب حق الناس باشید