مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-14بين الملل

سید حسن نصرالله : رژیم صهیونیستی را به عصر حجر بازمی گردانیم


سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان امروز دوشنبه به مناسبت هفدهمین سالروز پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه سال 2006 سخنان مهمی ایراد کرد.

- دبیر کل حزب الله در ادامه به تشکیل صندوق حاکمیتی در لبنان پرداخت که برای منابع نفتی و گازی این کشور است، تصریح کرد: هدف از این صندوق این بود که همه مردم لبنان از آن استفاده کنند و برای نسلهای آینده نیز باقی بماند.

از نمایندگان پارلمان می خواهم که این صندوق را وارد کشمکشهای سیاسی خود نکنند؛ زیرا نیاز مبرمی است که این ثروت برای همه مردم باقی بماند.

تضمین واقعی برای اینکه لبنان بتواند به حفاری برای استخراج نفت و گاز ادامه دهد، حفظ تمامی عناصر قدرت و معادله طلایی ارتش-مقاومت-ملت به ویژه قدرت مقاومت است؛ زیرا ما در برابر دشمنی قرار داریم که به هیچ توافق یا معاهده ای پایبند نیست، حتی اگر آمریکا آن را ضمانت کرده باشد.

توافق اسلو شاهد مثال این قضیه است که می بینیم دشمن به آن پاینبد نیست.

  نصرالله با بیان اینکه دشمن باید بفهمد که هر گونه تلاش برای مصادره حقوق مردم لبنان، با واکنش محکمی روبرو خواهد شد، به وضعیت نابسامان رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: هر کس از جنگ 33 روزه وضعیت اسراییل را تحت نظر داشته باشد، شاهد مسیر نزولی این رژیم در زمینه های مختلف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله : رژیم صهیونیستی را به عصر حجر بازمی گردانیم

سید حسن نصرالله : رژیم صهیونیستی را به عصر حجر بازمی گردانیم