مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-25پزشكي

آمادگی اورژانس زنجان در ارائه خدمات به عزاداران دسته حسینیه اعظم زنجان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان با بیان اینکه تمام بیمارستان ها، پایگاه فوریت های پزشکی و کارکنان  اورژانس و مراکز درمانی استان به صورت شبانه روزی در دهه محرم آماده در آماده باش کامل هستند، - ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان با بیان اینکه تمام بیمارستان ها، پایگاه فوریت های پزشکی و کارکنان  اورژانس و مراکز درمانی استان به صورت شبانه روزی در دهه محرم آماده در آماده باش کامل هستند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان آماده ارائه خدمات درمانی به عزاداران دسته حسینیه اعظم است.

داریوش تقی لو در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه با توجه به اجتماع عظیم عاشقان حسینی (ع) و حضور گسترده مردم و محدودیت هایی که برای تردد آمبولانس ها ایجاد می شود اظهار کرد: جهت ارائه خدمات درمانی مناسب، 8 دستگاه آمبولانس در مسیر دسته حسینیه و مستقر خواهند شد و 3 دستگاه موتورلانس اورژانس 115 و 5 تیم پیاده نیز در دسته حسینیه حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: پایگاه ها و کارکنان اورژانس و نیروهای بهداشتی برای ارائه خدمات به عزاداران و زائران حسینیه اعظم زنجان در آماده باش کامل هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان عنوان کرد: اورژانس هوایی استان نیز آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اورژانس زنجان در ارائه خدمات به عزاداران دسته حسینیه اعظم زنجان

آمادگی اورژانس زنجان در ارائه خدمات به عزاداران دسته حسینیه اعظم زنجان