مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-08سياسي

اسنپ چت زیر ذره بین دیده بان انگلیس رفت


رگولاتور داده در انگلیس مشغول جمع آوری اطلاعات درخصوص اسنپ چت است تا معلوم شود آیا این اپلیکیشن پیام رسان آمریکایی برای حذف کاربران زیر سن قانونی از پلتفرم خود، - رگولاتور داده در انگلیس مشغول جمع آوری اطلاعات درخصوص اسنپ چت است تا معلوم شود آیا این اپلیکیشن پیام رسان آمریکایی برای حذف کاربران زیر سن قانونی از پلتفرم خود، اقدامات کافی انجام می دهد یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این گزارش شده بود که شرکت اسنپ که مالک اسنپ چت است، سال گذشته تنها عده معدودی از کاربران زیر 13 سال را از پلتفرم خود در انگلیس حذف کرده است، در حالی که سازمان نظارت بر رسانه انگلیس (آفکام) تخمین می زند که هزاران کاربر زیر سن قانونی در این پلتفرم حضور دارند.

بر اساس قانون حفاظت از داده ها در انگلیس، شرکت های شبکه اجتماعی قبل از پردازش داده های کودکان زیر 13 سال، باید موافقت والدین آنها را دریافت کنند.

شرکت های شبکه اجتماعی، عموما شرط ورود به پلتفرم خود را داشتن سن 13 سال به بالا اعلام کرده اند اما در دور نگه داشتن کودکان از پلتفرم های خود، درجات متفاوتی از موفقیت را داشته اند.

سخنگوی شرکت آمریکایی اسنپ گفت: این شرکت اهداف مشابه دفتر کمیسر اطلاعات انگلیس را دارد تا اطمینان حاصل شود که پلتفرم های دیجیتال، شرط سنی را رعایت کرده و از وظایف تعیین شده در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنپ چت زیر ذره بین دیده بان انگلیس رفت

اسنپ چت زیر ذره بین دیده بان انگلیس رفت