مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-25اجتماعي

توصیه های پلیس راهور به مسئولان هیات ها و موکب داران کرمان


رییس پلیس راهور استان کرمان از مسئولان هیات های مذهبی خواست تمهیدات ترافیکی لازم را در ایام عزاداری به ویژه در تاسوعا و عاشورا مد نظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ اسماعیل خوشوقت از آماده باش کامل پلیس راهور در ایام محرم خبر داد و گفت: پلیس راهور به عنوان خادم آستان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از همان آغاز ماه محرم در خدمت هیأت های عزاداری و عزاداران حسینی بوده است و برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های عزاداری تلاش می کند.

وی افزود: بروز ترافیک در زمان پخش نذورات یکی از چالش های ترافیکی در این ایام است که از مسئولان هیأت های مذهبی و مسئولان ایستگاه های صلواتی انتظار داریم در برپایی محل ایستگاه صلواتی به مشکلات ترافیکی توجه کنند و افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راه بندان جلوگیری شود.

رییس پلیس راهور استان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره و مشکی هستند به آن ها توصیه می کنیم حتماً در هنگام تاریکی هوا در موقع عبور از عرض معابر احتیاط بیشتری داشته باشند و به خانواده ها نیز توصیه می کنیم هنگام حضور در مراسم ها مواظب کودکان خردسالان خود باشند و از ورود ناگهانی آن ها به سواره رو خیابان جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس راهور به مسئولان هیات ها و موکب داران کرمان

توصیه های پلیس راهور به مسئولان هیات ها و موکب داران کرمان