مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-20اقتصادي

ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر


رییس سازمان استاندارد با اشاره به اینکه با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر هرمزگان فراهم خواهد شد، گفت: امروز 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر ترخیص می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان استاندارد با اشاره به اینکه با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر هرمزگان فراهم خواهد شد، گفت: امروز 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر ترخیص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسلام پناه - رییس سازمان ملی استاندارد - امروز با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خودروهای وارداتی موجود در بنادر هرمزگان بازدید کرد.

یک محموله از این خودروها شامل 4 نوع از انواع خودروهای هیوندا از جمله النترا و توسان است که به دلیل برخی آیتم های استانداردی، هنوز اظهار نشده اند و با دستور رییس سازمان استاندارد، این خودروها به زودی اظهار و از گمرک ترخیص می شوند.

وی در جریان این بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم و محوطه های بندری نیز خلوت می شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالا و یا خودرو را در خود جای دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر

ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر