مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:472023-08-12بين الملل

شمالگان مقصد بعدی تقابل غرب و روسیه؛ «شویگو» به قطب شمال رفت


سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه از ناوگان این کشور در قطب شمال دیدن کرد و تعدادی ناو جنگی مسکو هم در اقیانوس منجمد شمالی دست به عملیات نظامی زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که تحرکات نظامی ضد روسی آمریکا و متحدانش در قطب شمال ادامه دارد، بازدید میدانی وزیر دفاع روسیه از ناوگان این کشور در قطب شمال خبرساز شده است.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه (امروز) با انتشار یک بیانیه خبر داد که سرگیی شویگو وزیر دفاع این کشور از ناوگان روسیه در قطب شمال دیدن کرد.

این وزارتخانه بدون اشاره به زمان دقیق بازدید میدانی شویگو از ناوگان قطب شمال اعلام کرد که یک دسته از کشتی های جنگی روسیه شامل ناوشکن کولاکوف به قطب شمال رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، ناوگان قطب شمال روسیه اعلام کرد که از روز جمعه (دیروز) آموزش نظامی با هدف انجام اقداماتی برای حفاظت از حاکمیت روسیه در آب های مسیر دریای شمال آغاز شده است.

به روایت وزارت دفاع روسیه، شویگو از زیرساخت نظامی ناوگان روسیه در قطب شمال و همچنین آمادگی آن برای اقدامات به منظور حفاظت و دفاع از تاسیسات حیاتی خود بازدید کرد.

وزارت دفاع روسیه افزود، به عنوان بخشی از آموزش رزمی، جنگنده های رهگیر میگ 31 دفاع هوایی، شناسایی هوایی و پوشش نیروها و عملیات نیروها در منطقه قطب شمال را انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمالگان مقصد بعدی تقابل غرب و روسیه؛ «شویگو» به قطب شمال رفت

شمالگان مقصد بعدی تقابل غرب و روسیه؛ «شویگو» به قطب شمال رفت