مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-05سياسي

سفر ضرغامی به پاکستان به منظور شرکت در اجلاس گردشگری


وزیر میراث فرهنگی به پاکستان سفر کرد و ضمن دیدار با رییس جمهور این کشور در نظر دارد تا در سومین اجلاس گردشگری D8 شرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که برای حضور در نشست گردشگری سازمان هشت کشور اسلامی در حال توسعه (دی هشت) به اسلام آباد سفر کرده است با عارف علوی رییس جمهوری پاکستان دیدار کرد.

علوی و ضرغامی در این دیدار خواستار تقویت پیوندهای مردمی و فرهنگی میان دو کشور شده و همچنین بر لزوم اتخاذ تدابیری برای ارتقای همکاری ها در حوزه گردشگری تاکید کردند.

رییس جمهوری پاکستان با ابراز خرسندی از دیدار با هیأت ایران گفت: پاکستان برای روابط خود با ایران که مبتنی بر پیوندهای تاریخی، فرهنگی و دینی است، ارزش زیادی قائل است.

علوی از اقدامات دولت ایران برای تسهیل سفر زائران پاکستانی به اماکن مقدس در ایران قدردانی کرد.

در این نشست درباره افزایش پدیده اسلام هراسی در جهان تبادل نظر شد و طرفین خواستار تلاش جمعی برای جلوگیری از چنین حوادثی شدند.

رییس جمهوری پاکستان با قدردانی از حمایت های تهران از اسلام آباد در بحث مسائل منطقه ای خاطرنشان کرد: دو کشور روابط خوبی دارند و همواره از دیدگاه های مشابهی در مقابله با اسلام هراسی، حمایت از ملت های مظلوم از جمله فلسطین و کشمیر برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ضرغامی به پاکستان به منظور شرکت در اجلاس گردشگری

سفر ضرغامی به پاکستان به منظور شرکت در اجلاس گردشگری