مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-19اجتماعي

دریافت غیرقانونی شهریه و برخورد با مدیران متخلف در مدارس اقلید


رییس آموزش وپرورش اقلید در پاسخ به مطالبه خبرنگار فارس در اقلید پیرامون دریافت غیرقانونی شهریه توسط برخی مدارس دولتی، از والدین خواست در صورت مواجهه با تخلف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید،پس از اعلام ممنوعیت مدارس دولتی از دریافت شهریه توسط معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس و نیز تاکید امام جمعه شهرستان اقلید بر این موضوع در خطبه های نمازجمعه 6 مردادماه، از والدین دانش آموزان خواستیم تا موارد تخلف را با ما در میان بگذارند.

پس از آنکه عده ای از والدین دانش آموزان گزارش هایی مبنی بر دریافت شهریه جهت ثبت نام در برخی مدارس را به ما ارسال کردند، موضوع را از رییس آموزش وپرورش اقلید پیگیر شدیم.

فتح الله درویشی، مدیر آموزش وپرورش اقلید، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اقلید، گفت: مدارس دولتی حق گرفتن هزینه ای با عنوان شهریه از دانش آموزان را ندارند و با این تخلف برخورد می شود.

وی ادامه داد: چنانچه مدرسه ای دانش آموزان را به بهانه دریافت شهریه ثبت نام نکند، متخلف محسوب می شود و البته بحث کمک های مردمی به مدرسه متفاوت است.

درویشی افزود: والدین چنانچه هنگام مراجعه به مدرسه ای دولتی، با درخواست دریافت شهریه روبه رو شدند، نام مدرسه متخلف را بدون نگرانی به ما اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت غیرقانونی شهریه و برخورد با مدیران متخلف در مدارس اقلید

دریافت غیرقانونی شهریه و برخورد با مدیران متخلف در مدارس اقلید