مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:562023-08-22پزشكي

اعزام تیم اورژانس زنجان برای خدمت رسانی به زائران حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داریوش تقی لو، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم بدرقه نخستین تیم اورژانس استان برای خدمت رسانی به زائران حسینی  اظهار کرد: به منظور پوشش امدادی مراسم پیاده روی اربعین، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کامل پزشکی به همراه 14 نفر از کارشناسان خبره فوریت های پزشکی، صبح  امروز عازم مرز مهران واقع در استان ایلام شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: سه دستگاه آمبولانس نیز با 9 تکنسین در مرز خسروی در استان کرمانشاه برای پشتیبانی مستقر خواهند شد و تا بعد از اربعین و بازگشت کامل زوار حسینی در این مرز خدمات رسانی خواهند کرد.

مجید صادقی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان هم در این مراسم گفت: اربعین، فرصتی برای شست وشوی قلبی و معنوی مشتاقان و زائران بارگاه حسینی است و هر گامی که برای خدمت رسانی به این زائران برداشته شود، ارزشمند است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: به تیم اعزامی اورژانس استان می شود، چنین فرصتی را مغتنم شمرده و نهایت تلاش خود را برای مفید واقع شدن در این سفر به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم اورژانس زنجان برای خدمت رسانی به زائران حسینی

اعزام تیم اورژانس زنجان برای خدمت رسانی به زائران حسینی