مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-05اقتصادي

مسکو: دنبال تعمیق روابط در مناطق آزاد تجاری ایران و روسیه هستیم


معاون وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد، مسکو و تهران در مورد همکاری میان مناطق ویژه تجاری 2 کشور به منظور تقویت تجارت و سرمایه گذاری گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از راشاتودی، دمیتری ولواچ، معاون وزیر توسعه اقتصادی روسیه پس از یک کنفرانس ویدئویی با همکاران ایرانی اش، اعلام کرد، مسکو و تهران در مورد همکاری میان مناطق ویژه تجاری 2 کشور به منظور تقویت تجارت و سرمایه گذاری گفت وگو کردند.

دمیتری ولواچ، معاون وزیر توسعه اقتصادی روسیه از ایجاد اتحادیه فناوری و تدارکات (لجستیک) در روسیه با همراهی مقامات ایرانی خبر داد.

ولواچ گفت: هدف از فعالیت های این اتحادیه، تعمیق همکاری های تجاری، اقتصادی، حمل ونقل و لجستیک میان روسیه و کشورهای حاشیه دریای خزر و کشورهایی که به راه گذر حمل ونقل بین المللی شمال-جنوب جذب شده اند، است.

ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در اوایل سال جاری به منظور تضمین جابه جایی آزاد کالا، خدمات، سرمایه و کارگران میان کشورهای عضو یک یادداشت تفاهم برای ایجاد یک منطقه آزاد تجاری امضا کردند.

ایران قادر است تا با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا (روسیه، قزاقستان، بلاروس، ارمنستان و قرقیزستان) بر اساس تجارت ترجیحی تبادل کالا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: دنبال تعمیق روابط در مناطق آزاد تجاری ایران و روسیه هستیم

مسکو: دنبال تعمیق روابط در مناطق آزاد تجاری ایران و روسیه هستیم