مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-22سياسي

عرضه بلیط نمایش «فصل شیدایی» به صورت رایگان است


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: علاقه مندان می توانند برای دیدن نمایش «فصل شیدایی» بلیط خود را از طریق سایت نماتیکت به صورت رایگان دریافت کنند.

- همدان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: علاقه مندان می توانند برای دیدن نمایش فصل شیدایی بلیط خود را از طریق سایت نماتیکت به صورت رایگان دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی اکبر کریم پور با اشاره به نمایش فصل شیدایی اظهار کرد: نمایش فصل شیدایی در راستای بزرگداشت دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان از 20 مرداد ماه تا تا 3 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی همدان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این نمایش به مدت 15 شب، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت 20 الی 22 برگزار می شود، گفت: در این نمایش روایتی از خلقت تا ظهور با حضور هنرمندان انقلابی به نمایش کشیده می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای دیدن این نمایش بلیط خود را از طریق سایت نماتیکت به آدرس https://www.

namaticket.

ir تهیه کنند.

وی با اشاره به سو استفاده برخی در فضای مجازی و فروش بلیط این نمایش بیان کرد: بلیط نمایش فصل شیدایی به صورت رایگان بوده و علاقه مندان با تهیه بلیط الکترونیکی از طریق آدرس فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بلیط نمایش «فصل شیدایی» به صورت رایگان است

عرضه بلیط نمایش «فصل شیدایی» به صورت رایگان است