مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-20اقتصادي

عملیات اجرایی 2 پروژه بهداشتی و درمانی در عسلویه آغاز می شود


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: عملیات اجرایی 2 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان به ارزش 225 میلیارد ریال در هفته دولت در عسلویه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدامین شایسته نیا صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال شاهد آغاز خاک برداری و آماده سازی زیرساخت های پروژه های عمرانی بهداشت و درمان شهرستان عسلویه خواهیم بود.

وی افزود: کلینیک تخصصی واقع در نخل تقی و خانه بهداشت بزباز پس از طی کردن روند مناقصه و صدور مجوزها وارد مرحله آماده سازی زیرساخت لازم جهت کلنگ زنی در هفته دولت هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه تصریح کرد: کلینیک تخصصی پزشکان و مرکز پایش سلامت واقع در شهر نخل تقی با متراژ هزار و200 مترمربع از محل تأمین اعتبار استانی، نفت و سفر ریاست جمهوری به ارزش بالغ بر 20 میلیارد ریال به مدت زمان اجرای 12 ماه و همچنین خانه بهداشت بزباز با متراژ 85 مترمربع از محل تأمین اعتبار استانی و ملی به ارزش بالغ بر 25 میلیارد ریال به مدت زمان 6 ماه در دست اقدام است.

وی افزود: نگاه ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همچنین فرماندار شهرستان باعث تأمین خدمات رفاهی در زمینه سلامت مردم شهرستان نقطه عطفی است که سالیانه افزایش اعتبار جهت توسعه نظام سلامت را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 2 پروژه بهداشتی و درمانی در عسلویه آغاز می شود

عملیات اجرایی 2 پروژه بهداشتی و درمانی در عسلویه آغاز می شود