مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-04سياسي

توهین به عقاید و کتاب های آسمانی در هیچ یک از ادیان الهی جایگاهی ندارد


توهین به عقاید و کتاب های آسمانی در هیچ یک از ادیان الهی جایگاهی ندارد و این کار مجکوم است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان گفت: توهین به عقاید و کتاب های آسمانی در هیچ یک از ادیان الهی جایگاهی ندارد و این کار مجکوم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید خلیل حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان بیان کرد: هیچ کس نمی تواند با آتش زدن قرآن کریم قداست و فرهنگ قرآنی را از بین ببرد.

وی افزود: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی ما استقلال و آزادی خود را بدست آوردیم؛ حکومت ها موظف به تامین استقلال و آزادی برای مردم هستند.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: بدیهی است که آزادی نباید در تقابل با ارزش های عمومی باشد که حفظ حجاب یکی از این آرزوها است، حفظ کرامت انسانی و احترام به آن بسیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم بوده و در هر شرایطی باید کرامت ارباب رجوع حفظ شود.

وی به پیشرفت های علمی کشور اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اکنون نزدیک به 2 دهه است که شتاب علمی در کشور آغاز شده و با سرعتی که برای ناظران جهانی غافلگیرکننده بود جوانان ما پیش رفتند؛ ما اکنون حرکت را آغاز کرده و با شتاب پیش می رویم تا آن عقب افتادگی ها جبران شود که جهاد دانشگاهی بسیار دراین زمینه تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به عقاید و کتاب های آسمانی در هیچ یک از ادیان الهی جایگاهی ندارد

توهین به عقاید و کتاب های آسمانی در هیچ یک از ادیان الهی جایگاهی ندارد