مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-21سياسي

اضافه شدن مرزهای باشماق و تمرچین به مرزهای رسمی برای سفر زوار به کربلا


نماینده مردم ارومیه در مجلس از اضافه شدن مرزهای باشماق و تمرچین به عنوان مرزهای رسمی به منظور اعزام زوار ایرانی به خاک عراق خبر داد.

- سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: مرزهای باشماق و تمرچین به مرزهای رسمی برای اعزام زوار اربعین به مرزهای رسمی ایران و عراق اضافه شد.

وی افزود: به منظور سهولت تردد زوار به خاک عراق و سرعت در جابه جایی ها، این دو مرز باشماق و تمرچین هم رسما در ایام اربعین برای اعزام زوار بازگشایی شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت تمام توان خود را برای افزایش کمی و کیفی خدمات به زوار اربعین چه در بحث حمل و نقل و جابه جایی و چه در زمینه های دیگر به کار گرفته است اما این مسئله نافی این نیست که بر قیمت بلیت ها و ارائه خدمات نظارت صورت نگیرد.

ذاکر خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی باید کنترل دقیقی بر قیمت بلیت هواپیماها و به طور کل هزینه های ایاب و ذهاب زوار داشته باشند تا زمینه برای سوءاستفاده فرصت طلبان فراهم نشود.

وی افزود: دولت تمام توان خود را برای اعزام هرچه بهتر و راحت تر زوار به خاک عراق به کار گرفته و با نظارت دقیق با ارائه خدمات به ویژه در حوزه حمل و نقل باید این خدمات تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن مرزهای باشماق و تمرچین به مرزهای رسمی برای سفر زوار به کربلا

اضافه شدن مرزهای باشماق و تمرچین به مرزهای رسمی برای سفر زوار به کربلا