مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-20سياسي

درمانگاه مرزی چذابه برای ارائه خدمات به زوار حسینی راه اندازی شد


درمانگاه مرزی شهید «علی هاشمی» در پایانه مرزی چذابه در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی راه اندازی شد.

- چذابه- درمانگاه مرزی شهید علی هاشمی در پایانه مرزی چذابه در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساخت و راه اندازی درمانگاه مرزی چذابه به عنوان یکی از مرزهای استراتژیک، اقدام با ارزش و ماندگار دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای زائران است که با مدیریت و کار جهادی همکاران در دانشگاه به سرانجام رسید.

سیدسعید آزنده عنوان کرد: درمانگاه مرزی شهید علی هاشمی پایانه چذابه در زمینی به مساحت 800 متر، زیربنای 400 متر مربع در فاز اول و اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال ساخته و راه اندازی شد که انتظار می رود با اضافه شدن دو طبقه دیگر در فاز دوم بتوانیم تمام خدمات پشتیبانی اعم از اسکان و تغذیه را در همین محل به همکاران ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: در این درمانگاه علاوه بر استقرار پزشکان متخصص، عمومی و پرستار، کلیه امکانات مورد نیاز یک اورژانس از جمله اتاق تریاژ، اتاقCPR ، واحد گزش، دو سالن مجزای بستری آقایان و خانم ها، داروخانه و سالن سرد برای خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه مرزی چذابه برای ارائه خدمات به زوار حسینی راه اندازی شد

درمانگاه مرزی چذابه برای ارائه خدمات به زوار حسینی راه اندازی شد