مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-24سياسي

برای پیشگیری از تکرار جرائم نیازمند هم افزایی هستیم


دادستان مرکز فارس تاکید کرد که برای اصلاح مجرمان و پیشگیری از تکرار و عود جرائم نیازمند هم افزایی جمعی و همراهی همه بخش های دولتی و نهادها و تشکل های غیردولتی هستیم.

- ایسنا/فارس دادستان مرکز فارس تاکید کرد که برای اصلاح مجرمان و پیشگیری از تکرار و عود جرائم نیازمند هم افزایی جمعی و همراهی همه بخش های دولتی و نهادها و تشکل های غیردولتی هستیم.

سید مصطفی بحرینی در مجمع عالی خیران فارس که به میزبانی اداره کل زندان های فارس برگزار شد، گفت: متاسفانه با پدیده تکرار جرم در زندانیان آزاد شده مواجهیم و حتی اگر درصد این عود مجدد بزه در زندانیان آزاد شده پایین هم باشد، رفع آن نیازمند شناخت علل و اهتمام در مرتفع سازی این علت هاست.

به نقل از دادگستری فارس، بحرینی با بیان اینکه یکی از عوامل وقوع جرائم و آسیب ها در جامعه امروز شرایط اقتصادی بوده و اقشار مختلف را در معرض قرار داده است، گفت: از این رو باید به سه مقوله توانمندسازی زندانیان، انجمن حمایت از زندانیان و افزایش میل به خودکفایی و خوداشتغالی خانواده زندانیان، توجه کرد تا زمینه های بروز و تمایل به جرم در گروه های هدف کاهش یابد.

او گفت: توانمندسازی زندانیان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه از طریق آموزش حــِرَف و مشاغل مفید و مورد نیاز اجتماع، توانمندسازی انجمن حمایت زندانیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیشگیری از تکرار جرائم نیازمند هم افزایی هستیم

برای پیشگیری از تکرار جرائم نیازمند هم افزایی هستیم