مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-24سياسي

آمادگی مساجد زنجان برای عزاداری روز یوم العباس


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:در راستای ارائه خدمات بهتر به عزاداران، همه مساجد زنجان در روز یوم العباس (هشتم محرم) باز خواهد بود.

- زنجان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:در راستای ارائه خدمات بهتر به عزاداران، همه مساجد زنجان در روز یوم العباس (هشتم محرم) باز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مختار کرمی روز دوشنبه با بیان اینکه هر ساله میهمانان و عزاداران زیادی برای شرکت در دسته عزاداری یوم العباس به زنجان می آیند، گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به عزاداران، همه مساجد زنجان در روز یوم العباس (هشتم محرم) باز خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در روز یوم العباس زنجان میزبان تعداد زیادی از عزاداران و گردشگران مذهبی از سایر کشورهاست، به همین دلیل طبق هماهنگی صورت گرفته همه مساجد در این روز فعال خواهند بود.

کرمی ادامه داد: به هیئت امنای مساجد تاکید شده است نسبت به نظافت و شست و شوی سرویس های بهداشتی مساجد و ارائه خدمات بهتر به عزاداران حسینی اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به جزییات اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی و اجرای طرح شمیم حسینی اشاره کرد و افزود: در مجموعه اوقاف محرم معنای دیگری دارد، چون بیشتر موقوفات ما با عنوان وقف برای برپایی جلسات امام حسین (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مساجد زنجان برای عزاداری روز یوم العباس

آمادگی مساجد زنجان برای عزاداری روز یوم العباس