مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-12حوادث

دستگیری عاملان سرقت 9 تن پسته در شهرستان انار


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت 9200 کیلو پسته و برخی تجهیزات برق رسانی در حوزه شهرستان انار خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت 9200 کیلو پسته و برخی تجهیزات برق رسانی در حوزه شهرستان انار خبر داد.

سردار ناصر فرشید امروز 21 مردادماه در تشریح این خبر اظهار کرد: همزمان با فصل برداشت محصول پسته، تدابیر خاصی از جمله افزایش تیم های گشت محسوس و نامحسوس در محدوده باغات کشاورزی و سرکشی شبانه روزی تیم های گشت انتظامی از نگهبانان باغات پسته در شهرستان های نیمه شمال و غرب استان صورت گرفته و علاوه بر این تدابیر پیشگیرانه، اقدامات خوبی هم در حوزه کشف سرقت دسترنج یک ساله کشاورزان این مناطق داشته ایم.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی شهرستان انار در راستای کشف چند مورد سرقت پسته در حجم های بالا با بررسی میدانی محل وقوع سرقت ها و اقدامات اطلاعاتی بعدی چهار متهم دخیل در این سرقت ها که از اتباع بودند را دستگیر و چندین فقره سرقت پسته به وزن در مجموع 9200 کیلو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این چهار متهم در ادامه به سرقت تعدادی دام و همچنین سرقت بیش از 5000 متر سیم و کابل برق هم اعتراف و کارشناسان مربوطه ارزش مجموع این اقلام سرقتی را قریب به 70 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان سرقت 9 تن پسته در شهرستان انار

دستگیری عاملان سرقت 9 تن پسته در شهرستان انار