مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-16اجتماعي

صدور مجوز فعالیت 74 موکب آذربایجان غربی در اربعین


رییس عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: 98 موکب دار درخواست مجوز برای خدمت به زائرین داشتند که از این تعداد به 74 موکب مجوز فعالیت داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسن حسینی چهارشنبه شب در دومین جلسه موکب داران آذربایجان غربی که در فرمانداری پیرانشهر برگزار شد، اظهار کرد: 98 موکب دار در آذربایجان غربی درخواست مجوز برای خدمت به زائرین داشتند که از این تعداد به 74 موکب مجوز فعالیت داده شده است.

وی ادامه داد: 16 موکب در سطح شهرستان پیرانشهر روزانه با ارائه 57 هزار پرس غذا از جلدیان تا پیرانشهر و مرز تمرچین با ارائه 18 هزار اسکان آماده خدمات دهی به زائرین هستند.

رییس عتبات عالیات آذربایجان غربی هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی و همپوشانی موکب ها، جانمایی محل موکب ها و بررسی زیرساخت های موجود عنوان کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار پیرانشهر نیز ضمن ارائه عملکردی از زیرساخت های موجود برای تردد زائرین اربعین حسینی گفت: موکب داران با وظیفه حساس خود با خلوص نیت مهم ترین بخش از زحمات اربعین را متحمل می شوند.

خضر کاک درویشی عمده پروژه ها و زیرساخت ها برای تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی را آماده خدمات دهی دانست و افزود: طی بازده زمانی کوتاه کاستی های موجود نیز از دستگاه های دخیل در دستور کار قرار گرفت که اکثر این پروژه ها نیز آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز فعالیت 74 موکب آذربایجان غربی در اربعین

صدور مجوز فعالیت 74 موکب آذربایجان غربی در اربعین