مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:032023-08-15اقتصادي

تامین 80 درصدی تجهیزات فرودگاه ها از سوی جهاد دانشگاهی و دانش بنیان ها


مدیر کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی کشور گفت: حدود 80 درصد تجهیزات فرودگاه های کشور توسط شرکت های دانش بنیان و جهاد دانشگاهی تولید می شود.

- مدیر کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی کشور گفت: حدود 80 درصد تجهیزات فرودگاه های کشور توسط شرکت های دانش بنیان و جهاد دانشگاهی تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرسعید صفی نیا از مجموعه کارگاهی تولید سیستم لایتینگ چراغ فرودگاهی در مجموعه کارگاهی جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی بازدید کرد.

در این بازدید مدیران و مشاوران طرح پژوهشی تولید چراغ فرودگاه شیراز به تشریح و توضیح این پروژه پرداختند.

میرسعید صفی نیا در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر این که آیا به عنوان یک مسئول اجرایی امیدی در پیشبرد تولید داخلی این قبیل کارها با ظرفیت هایی که در این نوع مراکز مشاهده کردید را می بینید و آیا می توان از این تنگناها عبور کرد؟ ، گفت: همکاران در جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی و در دانشگاه های دیگر خصوصاً شرکت های دانش بنیان حرکات بسیار خوبی را آغاز کرده اند که حس امیدواری در کشور به وجود آورده است.

حدود 60 فرودگاه در کل کشور داریم که در حدود 80 درصد تجهیزات این فرودگاه ها از تولیدات داخلی استفاده می شود؛ ما تجهیزات داخلی می خریم و تولیدکننده این تجهیزات شرکت های دانش بنیان و جهاد دانشگاهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 80 درصدی تجهیزات فرودگاه ها از سوی جهاد دانشگاهی و دانش بنیان ها

تامین 80 درصدی تجهیزات فرودگاه ها از سوی جهاد دانشگاهی و دانش بنیان ها