مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-29سياسي

حماسه عاشورا نماد استکبارستیزی است


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به آرایش جنگی استکبار در جبهه فرهنگی علیه کشورمان بر لزوم تقویت و استحکام هرچه بیشتر سنگرهای جنگ نرم در مواجهه با این رویکرد تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جمع تلاشگران جبهه فرهنگی مازندران، اظهار کرد: استکبار با از دست دادن هیمنه پوشالی خود در عرصه های گوناگون به تشدید درگیری فرهنگی با انقلاب اسلامی روی آورده است.

وی با واقعی دانستن درگیری نظام سلطه با نهضت اسلامی، داشته های متکی به باورهای اعتقادی را توشه اطمینان بخش انقلاب در این رویارویی عنوان و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در جنگ فرهنگی با بهره جویی از توشه دینی و اعتقادی برنظام سلطه بین الملل غلبه خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر برتری گفتمان انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی،گفت: ما با الهام از حماسه عاشورا هیچ گاه برابر نماد استکبار و لیبرال دموکراسی غرب سرتعظیم فرود نخواهیم آورد.

سلگی با اشاره به وعده الهی برای پیروزی مستضعفان بر مستکبران، خاطرنشان کرد: پیشتازی انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان های باشکوه و الهام بخش نتیجه ایستادگی برابر امپریالیسم جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه عاشورا نماد استکبارستیزی است

حماسه عاشورا نماد استکبارستیزی است