مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-22اجتماعي

سه روز جذاب برای کتابخوان ترین دانش آموزان ایران


بیش از هفتصد هزار دانش آموز در مسابقات کتابخوانی هیس طوری شرکت کردند و حالا برگزیدگان این مسابقه سه روز در اردوگاه باهنر مهمان وزارت آموزش و پرورش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین اردوی گفتگو محور با محوریت کتاب و کتابخوانی امروز صبح به ایستگاه پایانی رسید و مراسم اختتامیه آن در اردوگاه باهنر برگزار شد.

از سال گذشته دانش آموزان دهه هشتادی می توانستند با مراجعه به اپلیکشن شاد در مسابقه کتابخوانی هیس طوری شرکت کنند.

بیش از هفتصد هزار دانش آموز در این مسابقات شرکت کردند و حالا برگزیدگان نهایی این مسابقه کتابخوانی که حدود سیصد نفر دانش آموز دختر و پسر هستند سه روز در اردوگاه باهنر مهمان وزارت آموزش و پرورش خواهند بود تا علاوه بر داشتن اوقات فراغتی با نشاط و هیجان انگیز، از کاخ سعدآباد، منزل حضرت امام خمینی در جماران و قبرستان سربازان متفقین در جنگ جهانی دوم را هم بازدیدهایی داشته باشند.

اردوی دانش آموز تا عصر روز پنجشنبه ادامه دارد و هر یک از برگزیدگان نهایی برای اینکه جز برگزیدگان برتر باشند لازم است در یک آزمون کتبی یک مصاحبه و یک ارائه نهایی شرکت کنند تا مشخص شود کدام یک از دانش آموزان اطلاعات بیشتری از کتاب های مسابقه در ذهن دارند و اشراف بیشتری به مباحث مطرح شده در کتاب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه روز جذاب برای کتابخوان ترین دانش آموزان ایران

سه روز جذاب برای کتابخوان ترین دانش آموزان ایران