مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 23:432023-08-02سياسي

چشم طمع برخی متخلفان به استفاده از حریم راه ها در گیلان است


رییس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به چشم طمع برخی متخلفان به استفاده از حریم راه ها در استان گیلان، گفت: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قاطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عزیزی عصر چهارشنبه در نشست ساماندهی محورهای جاده ای رشت، اظهار کرد: در شهرستان رشت یک هزار و 800 کیلومتر راه وجود دارد که نگه داری از آن بر عهده راهداری است.

وی با بیان اینکه نگهداری از راه های رشت کار بسیار دشواری است، افزود: در چنین شرایط آب و هوایی و اقلیمی گیلان، نگهداری از راه های استان و بویژه رشت کار راحتی نیست.

رییس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه این شهرستان به دلیل گردشگر پذیر بودن و دارا بودن منابع طبیعی مانند کوه و جنگل و دریا مورد استقبال همیشگی گردشگران است، گفت: در کنار مزایا و عوایدی که گردشگری برای اقتصاد شهرستان می تواند به ارمغان بیاورد اما این حجم از تردد نیازمند مراقبت و بهسازی دائم است.

عزیزی با اشاره به اینکه بر اساس ضوابط هرگونه ساخت و ساز در اطراف جاده ها باید با مجوز از اداره راهداری باشد، اضافه کرد: در گیلان به دلیل شرایط آب و هوایی مطبوع و جذابیت زیادی که برای سکونت هم وطنانمان از اقصی نقاط کشور وجود دارد شاهد سرازیر شدن جمعیت و افزایش قیمت ملک هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم طمع برخی متخلفان به استفاده از حریم راه ها در گیلان است

چشم طمع برخی متخلفان به استفاده از حریم راه ها در گیلان است