مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-16سياسي

انتخابات، نمایشگر مشارکت مردم در سرنوشت خود است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: انتخابات، نمایشگر مشارکت گروه های مختلف مردم در سرنوشت خود است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: انتخابات، نمایشگر مشارکت گروه های مختلف مردم در سرنوشت خود است.

سید محمدرضا طالبی، امروز چهارشنبه 25 مرداد در شورای اداری شهرستان بیرجند با گرامی داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور و هفته دولت با بیان این مطلب تصریح کرد: هر کشوری مؤلفه هایی برای قدرت خود تعریف می کند و در ایران اسلامی هم معیارهایی وجود دارد که سبب استحکام نظام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از اعتقادات دینی و مذهبی، توانمندی نیروهای مسلح و قدرت مردمی و انتخابات به عنوان مؤلفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: دشمن با بهره گیری از جنگ ترکیبی در صدد است تا از درون زمینه پوچی ما را فراهم کند که در این زمینه موفق نبوده است.

معاون استاندار بیان کرد: امروز از نظر توانمندی های نظامی به جایی رسیده ایم که دشمن جرأت تعرض به کشور ما را ندارد.

طالبی با تأکید بر اینکه در طول تاریخ هیچ کشوری به شکل زبانی و عملی جرأت نکرده در مقابل آمریکا بایستد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکای به خداوند در همه شرایط در مقابل آمریکا ایستاده و زمانی که آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، نمایشگر مشارکت مردم در سرنوشت خود است

انتخابات، نمایشگر مشارکت مردم در سرنوشت خود است