مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-31دانش

آخرین مهلت ثبت ایده در جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، به صورت سالانه با حمایت بنیاد علم و فناوری جمیلی و با همکاری دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، - آخرین مهلت برای ثبت ایده در هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، به صورت سالانه با حمایت بنیاد علم و فناوری جمیلی و با همکاری دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، معاونت نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری در راستای حمایت از ایده پردازان جوان، ایجاد کسب و کار های مبتنی بر فناوری، ترویج فرهنگ کارآفرینی با هدف تبدیل دارایی های فکری به ثروت، به عنوان یک رویداد علمی در سطح ملی برگزار می شود.

محور های جشنواره در حوزه علوم پایه شامل شیمی ، فیزیک ، علوم زیستی ، زمین شناسی ، ریاضی و علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی است.

کلیه شرکت کنندگان باید دارای حداقل 18 سال و ایده پرداز اصلی که مسئولیت تیم را بر عهده دارد، کمتر از 44 سال سن داشته باشد.

شرکت کنندگان باید دارای حداقل مدرک دیپلم بوده و می توانند از رشته های تحصیلی مختلف باشند، اما زمینه اصلی ایده باید صرفا در حوزه علوم پایه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت ایده در جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

آخرین مهلت ثبت ایده در جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان