مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-09سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از بازوهای نماینده ولی فقیه در استان هاست


معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی یکی از بازوهای نماینده ولی فقیه در استان هاست.

- ایسنا/لرستان معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی یکی از بازوهای نماینده ولی فقیه در استان هاست.

حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری در آیین تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان به عنوان یک استان ولایی، دین دار، متعصب به انقلاب و یاور همیشگی در مسیر انقلاب، کم توقع و کم هزینه معروف بوده یعنی حداقل توقع و هزینه و حداکثر همراهی را با انقلاب داشته است.

وی بیان کرد: لرستان مردم مهربان، پاکدل، پاکدست، غیور و خودمانی دارد که هرکس وارد استان می شود حس می کند در خانه و شهر خودش است.

عرب انصاری ادامه داد: مردمی ویژه، بی نظیر و بسیار بزرگواری در کشور هستند که قوام کشور، امنیت، دینداری و جوامع بومی و ملی ما هستند.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: هر یک از علما مانند کوهی هستند که مجموعه آن ها مانند میخ هایی هستند که زمین را آرامش دادند و اگر نبودند زمین این سکون را نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از بازوهای نماینده ولی فقیه در استان هاست

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از بازوهای نماینده ولی فقیه در استان هاست