مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-04اقتصادي

آبدانان؛ محروم ترین منطقه ایلام چشم انتظار سفر رییس جمهور


شهرستان آبدانان جزو محروم ترین مناطق استان ایلام در بخش های مختلف از جمله سرمایه گذاری است، این شهرستان در سفر رییس جمهور نیازمند توجه ویژه است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: شهرستان آبدانان در جنوب استان ایلام یکی از مناطق محروم این استان، در بخش های امکانات رفاهی، تفریحی، زیرساختی، اقتصادی، سرمایه گذاری، عمرانی، اشتغال و … است.

آبدانان یکی از محروم ترین مناطق استان ایلام است به رغم اینکه نزدیک به 30 سال از شهرستان شدن آن می گذرد اما زیرساخت های آن از بسیاری از شهرستان های کوچک تازه تاسیس کمتر است.

تعداد افراد تحصیلکرده دانشگاهی در آبدانان در قیاس جمعیت آن بسیار بالا است، مردم این شهرستان در آستانه سفر رییس جمهور به استان انتظار دارند این شهرستان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مهمترین نیازهای شهرستان آبدانان یکی از شهروندان آبدانان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان آبدانان نیازمند چند طرح بزرگ تولیدی و اشتغالزایی در زمینه صنعت و خدمات است تا بیکاری به عنوان معضل بزرگ شهرستان حل شود.

احمد مرادی اضافه کرد: تامین و تزریق اعتبار لازم برای طرح های نیمه کاره عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان شامل تونل کبیرکوه، سد ورگر، کارخانه سیمان، طرح های تعریض جاده ای، بیمارستان جدید، درمانگاه تامین اجتماعی و چاه های پلمپ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبدانان؛ محروم ترین منطقه ایلام چشم انتظار سفر رییس جمهور

آبدانان؛ محروم ترین منطقه ایلام چشم انتظار سفر رییس جمهور