مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-05سياسي

روایت جریان اعدام ثقه الاسلام در روز عاشورای حسینی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انحرافی خواندن برخی از گفته ها در خصوص روایت جریان اعدام ثقهالاسلام در روز عاشورای حسینی، واقعیت این جریان را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انحرافی خواندن برخی از گفته ها در خصوص روایت جریان اعدام ثقهالاسلام در روز عاشورای حسینی، واقعیت این جریان را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم شنبه، 14 مردادماه در همایش ملی ثقهالاسلام شهید که در دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره کوتاهی به زندگینامه ثقهالاسلام شهید از نقش پدرش در نهضت تنباکو و تحصیلش در عتبات و تسلط بر زبان های مختلف، اظهار کرد: بسیاری از بزرگان معتقد هستند که نظریات و افکار عالمانه ثقهالاسلام در میان صاحب نظران عصر مشروطه نمونه بوده و قرینی نداشت.

این شخصیت دارای نوشته ها و به خصوص تلگراف های معروفی است که آن زمان از باسمنج به تهران می فرستاد و در انتخابات دوره اول مجلس شورای ملی نیز رای اول را بین علمای تبریز به دست آورد ولی نمایندگی را نپذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر این که باید چگونگی اعدام ثقهالاسلام به همراه هفت تن دیگر در ظهر روز عاشورای 1330 قمری به درستی تبیین شود، افزود: برخی می گویند که تبریزی ها در روز عاشورا در قالب دسته جات حسینی به عزاداری مشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جریان اعدام ثقه الاسلام در روز عاشورای حسینی

روایت جریان اعدام ثقه الاسلام در روز عاشورای حسینی