مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-16سياسي

سوداگران مرگ موجب بروز آسیب های مختلف در جامعه می شوند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که سوداگران مرگ از تجارت این مواد سود کلانی به جیب می زنند، گفت: سوداگران مرگ موجب بروز آسیب های مختلف در جامعه و ازهم پاشیدن تحکیم خانواده ها و ازدست رفتن نیروی کار می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که سوداگران مرگ از تجارت این مواد سود کلانی به جیب می زنند، گفت: سوداگران مرگ موجب بروز آسیب های مختلف در جامعه و ازهم پاشیدن تحکیم خانواده ها و ازدست رفتن نیروی کار می شوند.

تراب محمدی در نشست انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در زمان کنونی کل دنیا با این معضل دست به گریبان هستند، افزود: کشور همسایه ما بزرگ ترین تولیدکننده مواد مخدر در دنیا بوده و کشور ما نیز در مسیر ترانزیت این مواد قرار دارد؛ بنابراین رسوبات این ترانزیت در کشور ما موجب آلوده شدن افراد مختلف جامعه می شود.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران سرآمد مبارزه با مواد مخدر در دنیاست، اظهار کرد: در چهار دهه اخیر بیش از 12 تا 13 هزار تن مواد مخدر در کشور کشف و علاوه بر این کشفیات بخشی از مواد مخدر ترانزیتی نیز از سوی سوداگران مرگ در جامعه توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوداگران مرگ موجب بروز آسیب های مختلف در جامعه می شوند

سوداگران مرگ موجب بروز آسیب های مختلف در جامعه می شوند