مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:462023-07-23اقتصادي

پهپادهای غیرنظامی ایرانی در مسیر آفریقا


در مرحله اول، عرضه محصولات به صورت کامل به کشورهای تعیین شده آفریقا را در دستور کار داریم و اگر ظرفیت خوبی وجود داشته باشد خط تولید را در کنیا و کشورهای دیگر این قاره راه اندازی می کنیم.

با توجه به زیرساخت های ایجاد شده از سوی دولت، فعالیت ما در سه کشور قاره آفریقا سبب می شود ظرفیت صادراتی بیش از دو میلیون دلار برای محصولات ما رخ دهد.

تاکنون پهپادهای صادر شده به کشورهای آفریقایی پهپادهای گران قیمت چینی، اروپایی و غربی بوده که با ورود پهپادهای ایرانی با قیمت مناسب تر و مزیت های رقابتی بالاتر، پیش بینی می کنیم ظرفیت بسیار بالایی را در این کشورها داشته باشیم.

تولیدات شما به چند کشور صادر می شود؟ امسال عرضه پهپادهای غیرنظامی در حوزه کشاورزی به 4 کشور را آغاز کرده ایم و محدودیتی برای صادرات نداریم.

در صادرات مزیت رقابتی بسیار مهم است، بر این اساس در محصولات دو موضوع برای ما اهمیت دارد.

نخست کیفیت مطلوب، طراحی ساخت و کاربری است و دیگری به دلیل اینکه تولید، داخلی است بهای تمام شده پایینی دارد و در نهایت عرضه کالا ارزان تر به دست کشاورز می رسد.

همه دشواری هایی که تحریم ها داشت یک لطفی هم داشت و آن اینکه سعی کردیم تا حد امکان محصولات را در داخل کشور بسازیم و بومی سازی کنیم و بهای تمام شده کالا به شدت پایین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهای غیرنظامی ایرانی در مسیر آفریقا

پهپادهای غیرنظامی ایرانی در مسیر آفریقا