مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-01اقتصادي

مسجد جامع ارومیه ساماندهی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: سامان دهی مسجد جامع ارومیه با مشارکت شهرداری در حال انجام بوده و تاکنون 30 میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی صفری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از روند سامان دهی مسجد جامع ارومیه اظهار کرد: سامان دهی این مسجد از اردیبهشت ماه سال جاری پس از انتشار اخباری مبنی بر تجمع معتادان در محوطه پشتی آن با همکاری شهرداری ارومیه آغاز شد.

وی در نخستین گام پاک سازی اطراف مسجد از زباله ها انجام و دیوار نوشته های روی آن پاک شد و سپس با ایجاد دیوار حائل از حضور معتادان متجاهر در اطراف این مسجد جلوگیری شد.

صفری ادامه داد: همچنین با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری معتادان متجاهر با همکاری یگان حفاظت اداره کل و مشارکت نیروی انتظامی گام دیگری برای جمع آوری معتادان در اطراف این مسجد برداشته شد.

وی تصریح کرد: نورپردازی و نصب دوربین در اطراف مسجد جامع ارومیه از جمله دیگر اقدامات انجام شده برای سامان دهی این اثر تاریخی بوده و تاکنون 30 میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

صفری گفت: با توجه به وارد آوردن آسیب و خسارت به جداره های بیرونی و جاذبه های فرهنگی و طبیعی مسجد تاریخی جامع توسط معتادان متجاهر، حفاظت از میراث فرهنگی و طبیعی در عصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامع ارومیه ساماندهی می شود

مسجد جامع ارومیه ساماندهی می شود