مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-18فرهنگي

مهدی نقویان به «نقد سینما» می آید/ نقدوبررسی «کودتای 53» و «آرژانتین 1985»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه کنندگی یوسف بچاری که به بیست و نهمین قسمت خود رسیده است، امشب 27 مرداد با موضوع «آرشیو، - مهدی نقویان به نقد سینما می آید/ نقدوبررسی کودتای 53 و آرژانتین 1985 جدیدترین قسمت از برنامه نقد سینما به نقدوبررسی مستند کودتای 53 و فیلم سینمایی آرژانتین 1985 می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری که به بیست و نهمین قسمت خود رسیده است، امشب 27 مرداد با موضوع آرشیو، تاریخ، سینما در میز گفتگوی ویژه میزبان مهدی نقویان رییس مرکز سیمافیلم می شود.

همچنین در آستانه سالگرد کودتای 28 مرداد، در میز نقد سینمای ایران با حضور محمدرضا امامقلی مستندساز و محمد صابری روزنامه نگار سینمایی، مستند کودتای 53 تحلیل می شود.

این اثر به کارگردانی تقی امیرانی که به ماجرای کودتای 28 مرداد می پردازد، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم مستند را از آن خود کرد.

میز نقد سینمای جهان نیز در این هفته به سراغ فیلم سینمایی آرژانتین 1985 به کارگردانی سانتیاگو میتره رفته است و مهمانان این بخش آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی نقویان به «نقد سینما» می آید/ نقدوبررسی «کودتای 53» و «آرژانتین 1985»

مهدی نقویان به «نقد سینما» می آید/ نقدوبررسی «کودتای 53» و «آرژانتین 1985»